من به ایرانی بودنم افتخار میکنم

هیچستان

من به ایرانی بودنم افتخار میکنم

بهزاد ساقرچيان
هیچستان

من به ایرانی بودنم افتخار میکنم

سرزمین باستانی کهن /میهنم ایران من ایران من

ای وطن ای سرزمین جاودان/خاک پاکت قبله آزادگان

مهر تو آمیخته است با جان من /راه تو هم دین و هم ایمان من

میهنم ای زادگاه خسروان /ای تو مهد کورش و نوشیروان

ای کهن بوم و برم ای سرزمین/این تویی تاج سر مشرق زمین

می پرستم هر وجب از خاک تو/هرزمان جانم بود درراه تو

گرببازم سر به راه تو رواست /گردهم جان از برای تو بجاست

ای وطن ای مهد انسانهای نیک /ای پیامت گفته و کردار و هم پندار نیک

مهرتو می جوشد اندر جان من /وین نمیرد گر رود جانم ز تن

جان فدای آن درفش کاویان /سر فدای آن زمین و آن مکان

ای سرای آریایی کهن /ای شکوه سرفراز ایران من

بام من ا ی مهربان بام وطن /مهر تو جاری چو خون در جان و تن

بسته ام پیمان خود با تو به دل /گررود جانم ز تن مهر تومی ماند به دل

میهنم ای مهد فرهنگ و هنر/این منم فرزند مرز پر گهر

مهر مهرت خورده بر پیشانیم /هرزمان در هر کجا ایرانیم

زین نمازم را به جز تو قبله نیست/دل به جز مهرت ز هر مهری تهیست...



نظرات شما عزیزان:

farzane_lovely1999
ساعت14:27---24 شهريور 1392
20 bood dadashe golammer30

سحر
ساعت17:28---20 شهريور 1392
سلام داداش بهزاد وبلاگت عالی بود مرسی. موفق باشی

ღ فـآئــیـــ♥ـز ღحـآلـ عَجـیبے دآرمـ! ــوَ شــآید خــآص..
ساعت9:06---19 شهريور 1392
سلامممم داداش بهـــــــزاد
دوست داشتیم و بازدید هم نموئیدیم
آورین . آورین
مهــــــــــر و ایناااااااااااا
کلا با همزادم نیلووووووو جونم موافقم


سوزان
ساعت23:18---18 شهريور 1392
سلام بهزاد عزیز
سپاسگزارم دوست من


شادي (^_^)
ساعت23:13---18 شهريور 1392
سلام داداش بانمک من ..... وبلاگت عالیه ... بیشتر روش کار کن ... و مطالب بیشتری بذار ..

ღ❤ღنیلوفرᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ (◡‿◡✿)
ساعت21:49---18 شهريور 1392
سلام...برای بار 4 ام بازدید می نومایم...این مهر مهرت به خورده بر پیشانیم خیلی حال داد...اصن مهر که میبینم به وجد می یام....

داداش مصي
ساعت20:13---18 شهريور 1392
سلام داداش بهزاد عاليه وبلاگت ..
خوشحال ميشم به وبلاگ منم سر بزني


آمتیس
ساعت19:55---18 شهريور 1392
سلااااااااام داداشی.......وبلاگ جالبی داری.....آفرریین....
دوس داارم مطالبشو بیش تر وبیش تر بکنی....
موفق باااشی..


majid
ساعت19:49---18 شهريور 1392
دمت گر داداش وبلاگت عالیه قربونه مرامت چه حالی دادی بهم با اهنگت

باران
ساعت19:48---18 شهريور 1392
سلام داداشی جونم ... من همون ابجی ریزما فک کنم شناختی همون که فانوس بدسته ...
فضای وبت شیک و خاص بود و عنوان قابل افتخاری داشت ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ایرانافتخارمن یک ایرانیم

تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392 | 18:59 | نویسنده : بهزاد ساقرچيان |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog By He ches tan:.