من که تسبيح نبودم ...

هیچستان

من که تسبيح نبودم ...

بهزاد ساقرچيان
هیچستان

من که تسبيح نبودم ...

من که تسبيح نبودم ، تو مرا چرخاندی

مشت بر مهره تنهايی من پيچاندی

مهر دستان تو دنبال دعايی می گشت

بارها دور زدی ذهن مرا گرداندی

ذکرها گفتی و بر گفته خود خنديدی

از همين نغمه ی تاريک مرا ترساندی

بر لبت نام خدا بود،خدا شاهد ماست

بر لبت نام خدا بود و مرا رقصاندی!

دست ويرانگر تو عادت چرخيدن داشت

عادتت را به غلط چرخه ايمان خواندی

قلب صد پاره من مهره صد دانه نبود

تو ولی گشتی و اين گمشده را لرزاندی

جمع کن، رشته ايمان دلم پاره شدست

من که تسبيح نبودم، تو چرا چرخاندی؟

 



نظرات شما عزیزان:

ماهی سیاه کوچولو
ساعت17:07---12 دی 1392
تشکر جناب ساقرچیان بسیار عالی

فاطمه
ساعت20:42---11 دی 1392
عالی وبلاگ خوبی دارید ممنون

یوشیتا
ساعت21:02---6 دی 1392
مرسی داداشی گلم ... خیلی خیلی قشنگ بود .... وبلاگت حرف نداره مث خودت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تسبیح

تاريخ : پنج شنبه 5 دی 1392 | 21:25 | نویسنده : بهزاد ساقرچيان |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog By He ches tan:.