با من مدارا کن ...

هیچستان

با من مدارا کن ...

بهزاد ساقرچيان
هیچستان

با من مدارا کن ...

دل باختن ، محبوب من اقرارِ خوبی نیست

در انتهـایِ کوچه هایِ ، سرد و بن بستم


کابوس می بینم کسی را دوست می داری

پای دو چشمِ خیسِ خود ، تا صبح بنشستم


در وصـفِ چشمانِ تو کارِ شعر می لنگد

حالا که کوتاه است، شیرینم، دل و دستم


بانو ! کمان ابرویِ مهتاب است ، لبخندت

با من مدارا کن،بمان!من عاشقت هستم

 



نظرات شما عزیزان:

یوشیتا
ساعت22:19---22 اسفند 1392
سلام داداشی..... بسیار زیبا بود مرسی

نه مث اینکه واقعنی اشخ شدی ..هاهاها


دختر خوشمله
ساعت4:24---11 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عاشقت هستم

تاريخ : جمعه 2 اسفند 1392 | 16:9 | نویسنده : بهزاد ساقرچيان |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog By He ches tan:.